Ostanimo zdravi

Pestro dogajanje preteklega leta nas je naučilo, da je zdravje ni samoumevno in da je eno izmed največjih bogastev, ki jih imamo. Skrb zase in drug za druge je vrednota, s katero stopamo v to leto. Preberite, kako lahko z majhnimi dejanji in spremembami izboljšate zdravje in dobro počutje vas in vaših otrok.

(P)ostanite aktivni!

Ob omembi aktivnosti, skoraj vsak pomisli na dolge teke, hojo v hrib ali znojenje na fitness napravah. Odlično, če imate čas za tovrstne športne aktivnosti, vendar verjamemo, da veliko mladih staršev nima te možnosti, niti časa. In zato je še bolj pomembno, da v svojem dnevu vsaj pol ure namenite gibanju, na primer sprehodu, sankanju, igranju in tekanju z otrokom ... Gibanje, takšno in drugačno, krepi kosti, mišice in kardiovaskularni sistem, predihava pljuča, krepi imunski sistem in vpliva na boljše počutje.

Če je vaš malček še v vozičku, si brez skrbi privoščita sprehod, sploh če zunaj sije sonček. Naravni vitamin D je v zimskem času pravi blagoslov! Ker bo med sprehodom otrok miroval, bo mraz občutil veliko hitreje, zato ga oblecite temperaturam primerno ali še boljše, zavijte v zimsko vrečo. Mamice v nakup zimske vreče prepričajo predvsem praktikčnost in dejstvo, da je otroku vedno enako toplo, ne glede na to, če ju na istem sprehodu ulovita tako sneg kot sončni žarki. Če je vaš malček zmrzljive narave, mu pod odejico ali v vrečo nastavite še grelno blazinico, ki poleg oddajanja toplote služi tudi kot igrača. Večje otroke je morda nekoliko težje spraviti ven, sploh v mrazu in slabšem vremenu. Prepričajte ga z obiskom parka ali igral, s seboj vzemita tudi žogo ali poganjalca (če ni mokro, seveda). Verjamemo pa, da ko zapade sneg, ni treba vprašati dvakrat. Oblecite mu kombinezon, vzemite lopatko ali sanke in uživajte v snežnih radostih!

Poiščite tukaj vse kar potrebujete za zabavo na snegu.

Poskrbite za imunski sistem

Poleg gibanja je ključ do močnega imunskega sistema kakovostna prehrana. V zimskem času je še bolj pomembno, da je ta čimbolj raznolika ter bogata z vitamini in minerali. Če se z otrokom odpravljate ven, mu namesto sladkarij ali nezdravih prigrizkov pripravite malico doma in jo shranite v termo posodico, kjer bo ostala topla vse do takrat, ko se bo oglasil trebušček. V tem času leta morda ne čutimo žeje, vendar je še kako pomembno, da tudi pozimi uživate dovolj tekočine. Nič ne pogreje rdečih ličk bolj kot topel čaj iz termovke, zato je skoraj obvezna oprema, ko se z malčkom odpravite na sprehod ali v park.

Tudi spanec je eden izmed pomembnih dejavnikov, ki vpliva na delovanje imunskega sistema, zato nikar otroku ne odrekajte popoldanskega počitka. Z udobno podlago in mehko odejico raje poskrbite, da bo ta čimbolj prijeten in kakovosten. Če se z otrokom zadržujete v zaprtih prostorih, kjer je na enem mestu veliko ljudi in otrok (na primer v trgovinah, pri zdravniku ali v vrtcu), imejte s seboj stekleničko z razkužilom, včasih ni odveč niti otroška zaščitna maska za obraz. Zaprti prostori so namreč idealni za širjenje bakterij in virusov, ne samo koronavirusa, temveč tudi drugih otroških bolezni, ki lahko vašega malčka in navsezadnje tudi vas položijo v posteljo.

Ko vseeno ne gre brez smrkavega noska ...

Ste naredili vse, kar je v vaši moči, da svojega otroka zaščitite pred sezonskimi obolenji, pa se še vedno niste izognili smrkavemu nosku in kašlju? Pravijo, da kar te ne uniči, te okrepi, in tako bo tudi ta prehlad pomagal, da bo vaš malček v prihodnje lažje premagoval bolezni in viroze. Ker nikoli ne veste, kdaj vas preseneti vročina, imejte pri roki vedno termometer. V zadnjem času so še posebej popularni digitalni termometri, ki pa so tudi precej praktični, sploh, če vaš otrok ne mara biti pri miru.

Brezstični infrardeči termometer Dimmi HW-2 meri telesno in prostorsko temperaturo, kot tudi temperaturo mleka, vode ali hrane.
Brezstični infrardeči termometer Dimmi HW-2 meri telesno in prostorsko temperaturo, kot tudi temperaturo mleka, vode ali hrane.

Zimsko ogrevanje velikokrat izsuši prostore, kar le še poslabša obolenja, zato poskrbite za optimalno vlažnost prostorov z vlažilcem zraka. Smrkave in zamašene noske pa najhitreje odmašite in očistite s fiziološko raztopino, nosim aspiratorjem ali inhalatorjem.  

Preverite ponudbo izdelkov za zdravje.