Dostava in vračila

Prebrskajte med informacijami o dostavi in vračilih.

1. Oblike dostave/prevzema naročila

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko uporabnik izbere eno izmed naslednjih možnosti dostave:

  1. Dostava na naslov, ki ga navede pri oddaji naročila, in jo za Pikapoka, d. o. o. vrši GLS ali Pošta Slovenije. 

  2. Osebni prevzem naročila v prodajalni Pikapolonica.

V primeru osebnega prevzema naročila v prodajalnah Pikapolonica, je na voljo le izbor prodajaln, ki imajo v času naročila, na zalogi vse izdelke iz naročila. Pri izbiri osebnega prevzema je možno plačilo le s plačilno/kreditno kartico ali PayPal nakazilom, plačilo ob prevzemu ni možno.

Dostavo vršimo v večino evropskih držav, seznam držav v katere je možna dostava je naveden v ceniku dostave.

Izbira dostavne službe ni možna, Pikapoka, d. o. o. sama določi, s katero dostavno službo bo poslala paket.

2. Cenik dostave

Stroški dostave se obračunavajo glede na destinacijo in vrsto izdelka.
Cene dostave so navedene v spodnji tabeli.

Naslovna država Vrednost naročila do 60,00 €* Vrednost naročila nad 60 €* Izjemne pošiljke
(ne glede na vrednost)
Slovenija 4,49 € Brezplačno 7,99 €
Hrvaška 10,00 € 10,00 € 30,00 €
Avstrija, Češka, Madžarska, Romunija, Slovaška 15,00 € 15,00 € 40,00 €
Belgija, Bolgarija, Švica, Nemčija, Danska, Lihtenštajn, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, San Marino 20,00 € 20,00 € 50,00 €
Estonija, španija, Francija, Irska, Italija, Litva, Latvija, Monako, Norveška, Portugalska, Švedska, Velika Britanija 30,00 € 30,00 € 80,00 €
Finska, Grčija 40,00 € 40,00 € 100,00 €

Vse cene so z DDV.

*Izjema so paketi oz. izdelki, ki zaradi svojih mer, mase ali drugih posebnih značilnosti zahtevajo posebno obravnavo. Za te izjemne pošiljke je cena dostave zaračunana po trenutno veljavnem ceniku (kolona Izjemne pošiljke) in se obračuna za:

  • postelje,

  • ležišča,

  • omare,

  • previjalne komode in

  • drugo pohištvo,

  • težja zunanja igrala (trampolini, gugalnice ipd.).

 

V kolikor naročilo kupec prevzame v prodajalni Pikapolonica, ki jo izbere v procesu naročila, bo naročilo prevzel brezplačno. 

Cenik dostave se lahko kadarkoli spremeni brez predhodnega obvestila. Ob posebnih akcijah se lahko cena dostave spremeni ne glede na takrat veljaven cenik.

O višini cene dostave je uporabnik obveščen pred zaključkom naročila.

3. Rok dostave

Predviden rok, v katerem bo Pikapoka, d. o. o. izbrane izdelke predala dostavni službi, je zapisan ob posameznem izdelku in v košarici naročila. Ob naročilu več izdelkov z različnim rokom odpreme, se upošteva najdaljši rok. Za dostavo poskrbi dostavna služba, v večini primerov naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Zaradi povečanega obsega naročil v času sezonskih znižanj, se lahko rok dostave podaljša za 7 delovnih dni.

Rok za odpremo začne teči, ko je naročilo potrjeno s strani spletne trgovine oz. prvi delovni dan po oddaji naročila. 

4. Osebni prevzem

Ko je naročilo pripravljeno za prevzem v izbrani prodajalni, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. Paket ga bo v prodajalni čakal 3 delovne dni od dneva prejetja obvestila o pripravljenem paketu.

Po pretečenem roku, v katerem paket čaka na prevzem, se smatra, da je naročilo stornirano.

V kolikor iz različnih razlogov paketa kupec ne bo mogel prevzeti v tem roku oz. potrebuje daljši rok, mora to sporočiti direktno v izbrano prodajalno (kontakti vseh prodajaln so objavljeni tukaj).

5. Podrobno o dostavi na izbran naslov

V primeru, da ob času dostave, ni nikogar na navedenem naslovu, dostavljavec obvesti prejemnika, na katerem prevzemnem mestu lahko paket prevzame.

V primeru dostave z dostavno službo in plačilom ob dostavi dostavni službi kupec ne plača dodatnih stroškov obdelave naročila, vendar samo znesek, za katerega je opravili naročilo. Pri dostavni službi lahko plačilo ob dostavi opravi z gotovino ali s plačilno kartico.

 

OPOZORILO!
S 1. 4. 2019 je PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov.
Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.
Strošek vročanja velja samo ob prevzemu na bencinskih servisih PETROL, pri direktnem prevzemu od GLS dostavljalca ali pri prevzemu v drugih paketnih trgovinah se strošek ne obračunava!

 

V primeru dostave v večstanovanjski objekt je paket dostavljen do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt. 

6. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec naročenega blaga na www.pikapolonica.si ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe. To stori tako, da izdelke skupaj z originalnim računom prinese v prodajalno Pikapolonica ali podjetju na e-naslov: etrgovina@pikapolonica.com sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko kupec neobvezno uporabi vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži. V kolikor je izdelek v tem roku bil sestavljen in že v funkciji oz. uporabi, vračilo izdelka ni mogoče.

Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga  vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14  dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnjem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov – povezava: http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf (neuradno prečiščeno besedilo).

Več o uveljavljanju pravic odstopa od pogodbe, iz naslova stvarne napake in uveljavljanju garancije lahko preberete v Splošnih pravilih in pogojih uporabe spletne strani in prodajalne pikapolonica.si, ki so dostopni tukaj.

Če se ob prevzemu pošiljke ugotovi, da je pošiljka (paket) ali izdelek poškodovan ali kaže znake odprtja, je dolžan kupec nemudoma, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema sprožiti postopek reklamacije neposredno pri dostavljavcu (GLS, d. o. o. ali Pošta Slovenije, d.o.o.).

Imate vprašanje?

Pišite nam na etrgovina@pikapolonica.com ali nas pokličite na 08 2008 649.

Zapri