Dostava in vračila

Informacije o možnostih dostave in cenah:

Oblike dostave/prevzema naročila

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko uporabnik izbere eno izmed naslednjih možnosti dostave:

  1. Dostava na naslov, ki ga navede pri oddaji naročila, in jo za AKIDS, d. o. o. vrši GLS ali Pošta Slovenije. 

  2. Osebni prevzem naročila v prodajalni Pikapolonica.

Dostavo vršimo znotraj Slovenije.

Izbira dostavne službe ni možna, AKIDS, d. o. o. sama določi, s katero dostavno službo bo poslala paket.

Cenik dostave

Stroški dostave se obračunavajo glede na vrsto izdelka.
Cene dostave so navedene v spodnji tabeli.

Naslovna država Vrednost naročila do vključno 60 €* Vrednost naročila nad 60 €* Izjemne pošiljke
(ne glede na vrednost)
Slovenija 3,99 € Brezplačno 7,99 €

Vse cene so z DDV.

*Izjema so paketi oz. izdelki, ki zaradi svojih mer, mase ali drugih posebnih značilnosti zahtevajo posebno obravnavo. Za te izjemne pošiljke je cena dostave zaračunana po trenutno veljavnem ceniku (kolona Izjemne pošiljke) in se obračuna za:

  • postelje,

  • ležišča,

  • omare,

  • previjalne komode in

  • drugo pohištvo,

  • težja zunanja igrala (trampolini, gugalnice ipd.).

 

Cenik dostave se lahko kadarkoli spremeni brez predhodnega obvestila. Ob posebnih akcijah se lahko cena dostave spremeni ne glede na takrat veljaven cenik.

O višini cene dostave je uporabnik obveščen pred zaključkom naročila.

Cenik osebnega prevzema

Osebni prevzem v poslovalnici je brezplačen.

Rok dostave

Predviden rok, v katerem bo AKIDS, d. o. o. izbrane izdelke predala dostavni službi, je zapisan ob posameznem izdelku in v košarici naročila. Ob naročilu več izdelkov z različnim rokom odpreme, se upošteva najdaljši rok. Za dostavo poskrbi dostavna služba, v večini primerov naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Zaradi povečanega obsega naročil v času sezonskih znižanj, se lahko rok dostave podaljša za 7 delovnih dni.

Rok za odpremo začne teči, ko je naročilo potrjeno s strani spletne trgovine oz. prvi delovni dan po oddaji naročila. 

Predviden čas priprave za osebni prevzem

Naročilo, ki je v celoti na zalogi v izbrani prodajalni je običajno pripravljeno v roku 1 delovnega dne. V kolikor izbrana prodajalna nima vseh izdelkov na zalogi, se rok za pripravo podaljša na 3 do 5 delovnih dni. Kupec je o predvidenem roku priprave obveščen v košarici, na koraku izbire prodajalne za osebni prevzem.

V času sezonskih akcij se lahko ta čas tudi podaljša.

Ko je naročilo pripravljeno za prevzem v izbrani prodajalni, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti in/ali SMS sporočilu. Paket ga bo v prodajalni čakal 3 delovne dni od dneva prejetja obvestila o pripravljenem paketu.

V kolikor iz različnih razlogov paketa kupec ne bo mogel prevzeti v tem roku oz. potrebuje daljši rok, mora to sporočiti direktno v izbrano prodajalno (kontakti vseh prodajaln so objavljeni tukaj).

Podrobno o dostavi na izbran naslov

V primeru, da ob času dostave, ni nikogar na navedenem naslovu, dostavljavec obvesti prejemnika, na katerem prevzemnem mestu lahko paket prevzame.

V primeru dostave z dostavno službo in plačilom ob dostavi dostavni službi kupec ne plača dodatnih stroškov obdelave naročila, vendar samo znesek, za katerega je opravili naročilo. Pri dostavni službi lahko plačilo ob dostavi opravi z gotovino ali s plačilno kartico.

 

OPOZORILO!
Ob izbiri prevzema paketa na PETROLU, OMV ali Trafiki 3DVA boste morali ponudniku na prevzemnem mestu poravnati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €).
Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.
Strošek vročanja velja samo ob prevzemu na bencinskih servisih PETROL, OMV in v trafikah 3DVA, pri direktnem prevzemu od GLS dostavljalca ali pri prevzemu v drugih paketnih trgovinah se strošek ne obračunava!

 

V primeru dostave v večstanovanjski objekt je paket dostavljen do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt. 

Poškodovan paket

Če se ob prevzemu pošiljke ugotovi, da je pošiljka (paket) ali izdelek poškodovan ali kaže znake odprtja nas je dolžan kupec kontaktirati na 01 548 37 00 ali na elektronski naslov etrgovina@pikapolonica.com, kjer se boste z našim referentom dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Želite izdelke vrniti? Preverite kako:

Pravica do odstopa od nakupa in rok za vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa. Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnik tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje AKIDS d.o.o., in sicer:

  • preko elektronskega naslova etrgovina@pikapolonica.comz izjavo (lahko uporabite odstopni obrazec, ki ga najdete tukaj), iz katere izrecno izhaja, da odstopa od pogodbe (z navedbo št. naročila); pri čemer ponudnik potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na elektronski naslov kupca ('odstop prejet');
  • po pošti na naslov AKIDS Spletna trgovina, Taborska cesta 34, 1290 Grosuplje - z izpolnitvijo in podpisom odstopne izjave (lahko uporabite odstopni obrazec, ki ga najdete tukaj); kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je pismo datirano s strani ponudnika poštnih storitev;
  • v katerikoli prodajalni Pikapolonica. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum prejema odstopne izjave s strani prodajalne. Vračilo izdelka v poslovalnico ponudnika v roku za odstop od pogodbe se šteje za izjavo o odstopu od pogodbe.
  • preko telefona na telefonski številki: 01 548 37 00. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum prejema nedvoumne ustne izjave o odstopu od pogodbe s strani potrošnika.

Več o odstopu od pogodbe in vračilih blaga si lahko preberete v Splošnih pravilih in pogojih poslovanja.

Vračilo prejetih plačil

Vračilo kupnine se izvrši v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe in pod pogojem vračila izdelkov. Ponudnik si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetega plačila dokler ne prejme vrnjenih izdelkov ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj ponudniku.

Ponudnik prejeta plačila kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V kolikor je bil pri nakupu izdelkov unovčen popust v kakršnikoli obliki (akcija, klub cena, e-kupon, promocijska koda, ipd.), se vrne plačani znesek kupnine, ne pa tudi dela zneska, ki ga je prinesel popust.

Pravica do menjave, uveljavljanje garancije in stvarne napake

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov – povezava: http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf (neuradno prečiščeno besedilo).

Več o uveljavljanju pravic odstopa od pogodbe, iz naslova stvarne napake in uveljavljanju garancije lahko preberete v Splošnih pravilih in pogojih uporabe spletne strani in prodajalne pikapolonica.si, ki so dostopni tukaj.

 

Imate vprašanje?

Pišite nam na etrgovina@pikapolonica.com ali nas pokličite na 01 548 37 00.

Zapri