Spletna stran uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo in večjo interaktivnost. Nastavitev zasebnosti Zapri
0
Trenutno v košarici 0,00 €

Navodila o postopku nakupa

Ponujamo vam hitre odgovore na pogosto zastavljena vprašanja
 
1. Kako opraviti nakup v spletni prodajalni Pikapolonica?
Veseli smo, da ste se odločili za nakup v naši spletni prodajalni. V ta namen vam dajemo nekaj napotkov, da bo potek nakupa za vas enostavnejši.
 
a) Izbor izdelka v spletni prodajalni Pikapolonica
Po pregledu bogate ponudbe najdete zanimiv izdelek, ki bi ga morda želeli kupiti. Izdelek  lahko takoj dodate v nakupovalno košarico s klikom na gumb V košarico. Izdelek oz. izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se vam bodo prikazali desno zgoraj v spustnem seznamu pri nakupovalni košarici. 
S klikom na sliko izdelka boste prišli do podrobnejšega opisa izdelkov.
 
b) Odlaganje izdelka v nakupovalno košarico - V košarico
Ste na podrobnejšem opisu izdelka, sedaj ste ga tudi izbrali in želite ga kupiti.
Pod  ceno izdelka je gumb z napisom V košarico. Kakor hitro kliknete na ta gumb, ste izdelek umestili v vašo nakupovalno košarico.
V kolikor želite nadaljevati z izbiro in nakupom drugih izdelkov, se pomikajte po spletni prodajalni s kliki na druge skupine izdelkov. Ob ponovni odločitvi o nakupu naslednjega izdelka, ponovite zgoraj opisan postopek.
 
c) Pregled košarice - MOŽNOST ZA SPREMEMBO KOLIČINE POSAMEZNEGA IZDELKA ALI ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE
V nakupovalno košarico ste odložili en ali več izbranih izdelkov. V kolikor si želite ogledati, katere izdelke natančno ste izbrali, greste z miško čez gumb Trenutno v košarici – desno zgoraj.
Izbrali ste izdelke, ki jih želite naročiti. V nakupovalni košarici so ob izdelkih zapisane cene posameznih izdelkov, vrednost poštnine in skupna vrednost nakupa brez DDV, vrednost 22% DDV ter vrednost nakupa, ki vključuje 22% DDV.
Če želite povečati število izdelkov pritisnite na znak "+", če želite zmanjšati število izdelkov pritisnite znak "-", če želite izdelek odstraniti iz košarice pritisnite znak "x"
 
d) Dostava: izberete lahko med osebnim prevzemom in dostavo z našim pogodbenim partnerjem. 
Dodatno: Če želite dodati drugi naslov za dostavo naročenega blaga oziroma spremeniti naslov za dostavo, prosimo kliknite na Naslov za dostavo in vpišite vse potrebne podatke.
 
e) Plačilo: izberite način plačila:
- po povzetju,
- po predračunu,
- s plačino kartico.
 
f) Izbor izdelkov ste zaključili - VNOS OSEBNIH PODATKOV KUPCA
 
V tem koraku lahko izberete če boste nakup opravili kot gost (brez registracije), če se boste v spletni prodajalni www.pikapolonica.si registrirali ali če se boste v sistem prijavili (če ste že obstoječ/registriran uporabnik spletne prodajalne www.pikapolonica.si). 
 
Če si izberete "Hitri nakup (brez registracije)", potem imate pravico do nakupa v spletni prodajalni, vendar niste upravičeni do koriščenja ugodnosti, ki so namenjene članom kluba Pikpaolonica (Klub cene in Spletne cene). Navedite podatke, ki jih potrebujemo za izvedbo in zaključek naročila. 
 
Če izberete "Registracija", na tem mestu navedete vaše osebne podatke in kartico kluba Pikapolonica.
 
Najprej izberite ali nakupujete v imenu podjetja (PODJETJE NE ali PODJETJE DA)
V spodaj označena polja je potrebno navesti osebne podatke kupca.
Če že imate klub kartico Pikapolonica, le-te številko vpišite in tako koristite ugodnosti, ki vam jih nudimo kot članu kluba. Klub kartico Pikapolonica lahko pridobi samo fizična oseba, pravna ne
 
V primeru, da imate kodo za popust, le to vpišite v za to predvideno polje: Koda za popust.
 
V polje Opombe vnesite morebitna navodila ali opombe za to naročilo.
 
Ko boste vnesli vse potrebne podatke, kliknite na "Nadaljuj na predogled naročila. Naročilo še ni oddano", nato preglejte še enkrat naročilnico in jo potrdite s klikom na gumb "Potrditev naročila".
 
Če ste v spletni prodajalni www.pikapolonica.si že nakupovali, se v sistem prijavite s klikom na gumb "Prijava".
 
Klub cene in Spletne cene v spletni prodajalni www.pikapolonica.si veljajo za člane kluba Pikapolonica.
Če želite koristiti ugodnosti, ki veljajo za člane kluba Pikapolonica (ugodnejše Klub cene in Spletne cene) se prijavite (gumb "Prijava").
Če v spletni prodajajlni nakupujete prvič se registrirajte (gumb "Registracija"), ob registraciji pa ne pozabite vpisati številke kartice kluba Pikapolonica.
 
g) Pregled naročila
Ponovno preverimo vse podatke, ki smo jih vnesli (osebne podatke, naslov za dostavo, način plačila, naročene izdelke in količine naročenih izdelkov). V kolikor bi želeli popraviti katerega izmed podatkov, kliknite na gumb "Popravi podatke".  Če želite, lahko naročilu dodate komentar. Če so vsi podatki pravilni,  nakup           zaključite s klikom na gumb "Potrditev naročila".
 
h) Zaključek
Če je bilo naročilo uspešno oddano, na ekranu zagledamo napis »Naročilo je bilo uspešno oddano«. Na svoj e-naslov boste sedaj sporočilo z vsemi podatki o naročilu.
 
Želimo vam prijetno nakupovanje!
 
i) Potrdilo o nakupu
 
Po potrditvi naročila (s klikom na gumb Zaključi naročilo), se vam izpiše vaše naročilo z vašimi kontaktnimi podatki, podatki o izbranem artiklu, cene brez in z 22% DDV, poštnina ter končni znesek plačila. Ko oddate naročilo, avtomatsko iz spletne prodajalne Pikapolonica na vaš e-mail naslov prejmete obvestilo s statusom naročila Oddano– pomeni, da je vaše naročilo bilo uspešno oddano v naš sistem.
 
Čez celoten postopek obdelave vašega naročila vas bomo obveščali o statusu vašega naročila:
·        oddano (stranka prejme sporočilo na elektronski naslov, da je bilo naročilo oddano in sprejeto v sistem),
·        v pripravi (stranka prejme sporočilo na elektronski naslov, da je naročilo v pripravi – preverjamo ali je artikel na zalogi),
·        ni zaloge (če izdelek ni na zalogi, stranko o tem obvestimo na njen elektronski naslov),
·        dostava (stranka prejme sporočilo na njen elektronski naslov, da je bila pošiljka odposlana),
·        zaključeno (status zaključeno pomeni, da je pošiljka dostavljena in račun plačan, stranka prejme obvestilo z zahvalo o nakupu).
 
2. Kako vem, če je izdelek na zalogi in kdaj ga bom prejel?
Izdelek je načeloma na zalogi v eni izmed naših poslovalnic Pikapolonica.
Če je izdelek na zalogi v centralnem skladišču, bodo izdelki dostavljeni najkasneje v 3 delovnih dneh. Kadar izdelka ni na zalogi v centralnem skladišču in je na zalogi v eni izmed naših poslovalnic, ga bomo dostavili v roku 5 do 7 delovnih dni. V primeru, da izdelek ni na zalogi niti v centralnem skladišču, niti v eni izmed naših poslovalnic, se bomo po najboljših močeh potrudili pridobiti hitre informacije o dobavljivosti izdelka oz. vas bomo obvestili, da izdelek ni več dobavljiv.
En dan pred dostavo prejmeš elektronsko pošto 'Nakup zaključen'. Dostavo opravi pogodbeni izvajalec Pošta Slovenije ali GLS na navedeni naslov na območju Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
 
3. Kakšen je strošek dostave?
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in je pavšalen za vsa naročila. Višina poštnine je 3,5 eur. Za vsa naročila nad 30 eur je poštnina brezplačna. 
 
4. Kaj če me v času dostave ne bo doma?
V primeru dostave z Pošto Slovenije: Če vas v času dostave ni doma, bo poštni delavec pustil obvestilo o dostavi izdelkov v vašem nabiralniku, na podlagi katerega boste paket lahko osebno prevzeli na vam najbližji poštni enoti. Naročene izdelke lahko plačate tudi ob prevzemu v enoti Pošte Slovenije.
V primeru dostave z GLS: Če vas v času dostave ni doma, vas bo poštni delavec na podano telefonsko številko obvestil o alternativnem prevzemnem mestu paketa.
 
5. Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?
Če ste izpolnili podatke za dostavo pošiljke na službeni naslov, bo poštni delavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Priporočamo ti, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovoriš.
 
6. Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo Pošti Slovenije?
Če se odločiš za plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke si Pošta Slovenije obračuna strošek vplačila plačilnega naloga BN02/UPN. Vendar je ta strošek vračunan v kupnino. Ob dostavi izdelkov Pošti Slovenije niste dolžni plačati nobene provozije, saj provizijo za vas, plačamo mi.
 
7. Kako izkoristim kodo za popust?
Kupon lahko unovčite ob nakupu nad določeno vrednostjo, če ste član kluba PIkpaolonica in registriran uporabnik spletne prodajalne www.pikpaolonica.si.
Kupon vnesete v blagajni, v okno »Vnesi kodo za popust:« in s pritiskom na gumb »Aktivraj!«
 
Akcije s kuponi so občasne in trajajo omejen čas. 
 
Kode s kuponi, ki veljajo za čas akcije "Nočno nakupovanje" so:
3 € popusta ob nakupu nad 30 € --> uporabi kodo POPUST3
10 € popusta ob nakupu nad 80 € --> uporabi kodo POPUST10
15 € popusta ob nakupu nad 120 € --> uporabi kodo POPUST15
 
POSTOPEK:
1. Želene izdelke dodajte v košarico
2. Prijavite/registrirajte se v spletno prodajalno www.pikapolonica.si
3. V košarici se nahaja prostor za vnos kupona (kode za popust). V to polje vpišite ustrezno kodo – če je vrednost v košarici ustrezna in ste prijavljeni kot član kluba, se vam bo popust odštel od zneska v košarici. Postavka »Za plačilo« vsebuje končen znesek. 
4. pritisnite gumb »Nadaljuj na predogled naročila«. 
 
 
 

Prijavite se na e-novice in pridobite 3 EUR popusta za vaš nakup.

S prijavo na e-novice boste vedno obveščeni o aktualnih akcijah in novostih, v zahvalo za potrditev prijave na e-novice, pa vam podarjamo kodo za popust v vrednosti 3 EUR, ki jo boste prejeli po potrditvi prijave na e-novice. Kodo lahko izkoristite za nakup v spletni prodajalni na www.pikapolonica.si. *Kodo je mogoče unovčiti le enkrat ob nakupu 30 EUR ali več v spletni prodajalni Pikapolonica.

Več informacij o promocijskih e-sporočilih podjetja Pikapoka d.o.o., namenu elektronskega obveščanja in možnosti odjave preberite na tej povezavi >>> TUKAJ

Lepo vas pozdravljamo, Vaša spletna prodajalna Pikapolonica