Pogosto zastavljena vprašanja

VČLANITEV IN KARTICA

 

Kako se lahko včlanim v klub Pikapolonica?

V klub Pikapolonica se lahko včlanite v trgovini Pikapolonica ali na spletni strani z izpolnitvijo obrazca Ustvarite profil. Po uspešno oddani prijavi boste na vpisan elektronski naslov prejeli sporočilo s svojo klubsko številko in povezavo za potrditev članstva. Dokler članstva v klubu ne boste potrdili, nekaterih ugodnosti članstva v klubu ne boste mogli koristiti.

 

Imam kartico kluba Pikapolonica. Ali moram zaradi novosti v klubu pridobiti novo kartico?

Ni potrebno. Če ima vaša kartica črtno kodo (fizična ali e-kartica), menjava ni potrebna. Vse ugodnosti lahko koristite tudi z vašo obstoječo kartico.

 

Kje lahko koristim ugodnosti s svojo klubsko kartico Pikapolonica?

Klubske ugodnosti lahko koristite v vseh trgovinah Pikapolonica in Baby Center po Sloveniji, v trgovinah Bubamara in Baby Center na Hrvaškem, v trgovini Baby Center v Severni Makedoniji. Bonusi se v tem primeru zbirajo v lokalni valuti in jih je mogoče izkoristiti le v „matični“ državi.

 

Kaj se ob prehodu trgovin iz Pikapolonice v Baby Center zgodi s klubsko kartico Pikapolonica?

Člani kluba Pikapolonica lahko svojo klubsko kartico Pikapolonica uporabljajo nemoteno tudi v prihodnje. Veljavna je v vseh fizičnih trgovinah, tako v Baby Centru kot v Pikapolonicah. Član kluba Pikapolonica lahko s svojo Pikapolonica kartico tako koristi vse klubske ugodnosti, zbira bonuse ob nakupih in jih koristi v kateri koli verigi trgovin.

 

V klub Pikapolonica sem se včlanil preko spletne strani, vendar kartice še nisem prejel. Kako lahko opravim nakup v fizični trgovini?

Ob včlanitvi v klub Pikapolonica ste na elektronski naslov (e-naslov) prejeli elektronsko sporočilo s številko vaše klubske e-kartice. Sliko kartice z ean kodo preprosto prenesite na vaš pametni telefon ali namestite v aplikacijo za e-kartice (vse kartice, moje kartice, 100 kartic, ipd.) Za priznanje klubskih ugodnosti se na blagajni trgovine izkažite s sliko klubske e-kartice z ean kodo. 

 

V vaši spletni prodajalni sem že nakupoval, zakaj se ne morem vpisati?

Ob prenovi spletne prodajalne smo zaradi varnosti izbrisali vsa gesla obstoječih uporabnikov. Zato vas prosimo, da ponastavite svoje geslo s klikom na to povezavo.

 

Zakaj na svoj elektronski naslov ne dobim povezave za ponastavitev gesla?

Sporočila za ponastavitev niste prejeli, saj žal v našem sistemu nimamo vpisanega vašega e-naslova ali imamo vpisan drug e-naslov, ki ga morda več ne uporabljate. Prosimo vas, da na povezavi izpolnite obrazec za ponovno prijavo. Po ponovni prijavi pa nam na klub@pikapolonica.com 

 

Vpis v profil ni deloval, zato sem ponovno izpolnil/a obrazec za registracijo. Kako lahko združim staro in novo klubsko številko?

Na klub@pikapolonica.com nam pošljite staro in novo številko, da vam v profilu zamenjamo številko in boste lahko v spletnem profilu videli staro številko.

 

Kartico sem izgubil. Kako jo lahko blokiram?

Moj profil ne omogoča blokade klubske kartice. Zahtevek za blokado podate s pisnim sporočilom preko elektronske pošte na naslov klub@pikapolonica.si. Potrebno je pripisati informacije o osebnih podatkih na klubski kartici. 

 

Kartico sem izgubil. Kako pridobim novo?

V primeru suma na zlorabo ali ob izgubi klubske kartice najprej uredite blokado kartice na predhodno opisan način. Včlanite se ponovno in nam na klub@pikapolonica.si sporočite staro in novo številko, da združimo profila oziroma vam na novo kartico prenesemo morebitne še neizkoriščene bonitete z izgubljene kartice. Pri izgubi klubske kartice za morebitno zlorabo bonusa in ostalih ugodnosti s strani tretje osebe ne odgovarjamo.

 

 

 

 

BONUSI in KLUBSKE UGODNOSTI

 

Kaj pomeni, da imam bonus na kartici?

Bonus na kartico prejmete ob nakupu izdelkov označenih z oznako klub bonus oziroma v primeru posebnih akcij na skupine izdelkov, v okviru katerih se vam bonus pripiše na kartico. Bonus prejmete tudi ob vsakem nakupu nad 10 eur. Bonusi na kartici se seštevajo in odštevajo, skladno s tem, koliko bonusa pridobite oziroma porabite.

 

Kako vem, koliko bonusa imam v danem trenutku na kartici?

Podatek o višini zbranega bonusa na kartici je zapisan na vsakem računu, izdanem ob nakupu s klubsko kartico. Na računu je razvidna tudi vrednost izkoriščenega in na novo pridobljenega bonusa. Podatek o trenutni vrednosti bonusa na kartici lahko kadarkoli preverite prek spletne aplikacije Moj profil.

 

Kakšna je veljavnost bonusov?

Bonus lahko koristite dan po opravljenem nakupu. Izkoristite ga lahko v roku meseca dni po izteku predhodnega bonusnega obdobja. Po tem datumu se neizkoriščeni bonusi, zbrani v preteklem bonusnem obdobju, nepovratno izbrišejo z vaše kartice.

 

Na kartici sem imel bonus, vendar sem ga pozabil izkoristiti.

V preteku enega meseca po zaključku predhodnega bonusnega obdobja se neizkoriščeni bonusi, zbrani v preteklem bonusnem obdobju, nepovratno izbrišejo z vaše kartice.

 

Zakaj je za pridobivanje in koriščenje bonusov potrebno predložiti klubsko kartico ob nakupu?

Na klubski kartici se nahajajo bonusi, ki predstavljajo vrednost, izraženo v eurih (EUR). Z namenom zaščite oziroma varnosti bonusa na kartici je potrebno ob koriščenju in pridobitvi bonusa kartico vedno predložiti. Naknadni pripis ali koriščenje bonusa za opravljeni nakup NI MOGOČ!

 

Želel sem opraviti nakup artikla z oznako klub cena, vendar sem kartico pozabil doma. Ali je mogoče vpisati bonus po opravljenem nakupu?

Bonus se ob nakupu na kartico pripiše samo ob takojšnji predložitvi klubske kartice. Naknadni pripis bonusa na klubsko kartico žal ni mogoč.

 

Imam več kartic z različnimi številkami. Kako vem, na kateri kartici je kateri bonus?

Če ste se v klub včlanili večkrat in ste na podlagi večkratnega včlanjevanja pridobili več kartic, te kartice med seboj niso povezane. Stanje bonusa na posamezni kartici vam lahko preverijo na blagajni fizičnih trgovin.

 

Imam dve klubski kartici z različno številko. Ali ju lahko združim v eno, tako da se združijo tudi zbrani bonusi?

To je mogoče, vendar vam priporočamo, da najprej izkoristite bonus, ki ste ga zbrali na kartici, ki je ne želite več uporabljati ter kartico izročite prodajnemu osebju. Kartico bomo blokirali.

V primeru, da nimate fizične klubske kartice nam na klub@pikapolonica.si sporočite številke klubskih kartic, ki jih želite združiti. Združitev bomo naredili in vas o ureditvi podatkov obvestili.

 

Rad bi vrnil izdelek, za katerega sem prejel bonus na kartico. Kakšen je postopek?

Izdelek lahko ob predložitvi računa in klubske kartice zamenjate v katerikoli fizični trgovini Pikapolonica ali Baby Center v 30. dneh od nakupa. Če ste izdelek kupili v spletni trgovini, nam informacijo o želenem vračilu ali zamenjavi izdelka posredujte v 30. delovnih dneh od opravljenega nakupa. Ob zamenjavi imejte s seboj oziroma predložite račun.
Če ste ob nakupu pridobili bonus, se bo ta samodejno izbrisal s kartice. Če na kartici ni zadostnega bonusa za izbris, se znesek vrnjene kupnine zmanjša za vrednost pridobljenega bonusa, ki ste ga pridobili ob nakupu tega izdelka.

 

Ali lahko koristim rojstnodnevni kupon Pikapolonica tudi v trgovini Baby Center?

Lajko. Članom kluba Pikapolonica omogočamo, da tudi v trgovinah Baby Center koristijo darilne kupone, ki jih pošiljamo ob otrokovem rojstnem dnevu.

 

 

BONITETNO OBDOBJE

Kolikokrat letno člani kluba Pikapolonica prejmemo boniteto?

Člani kluba lahko bonus pridobite in koristite z vsakim nakupom. Obdobje, v katerem zbirate in koristite bonuse, traja polovico koledarskega leta, tj. od 1.1. do 30.6. in nato od 1.7. do 31.12.. Bonuse lahko izkoristite v roku meseca dni po izteku predhodnega bonusnega obdobja. Po tem datumu se neizkoriščeni bonusi, zbrani v preteklem bonusnem obdobju, nepreklicno in nepovratno izbrišejo.

 

 

OBVEŠČANJE

 

Pred kratkim smo se preselili. Ob tem so se spremenili moji osebni podatki (priimek, naslov, GSM številka, elektronski naslov …). Kako vam lahko sporočim nove osebne podatke?

Osebne podatke, ki ste jih podali ob registraciji profila, lahko spremenite preko spletne aplikacije Moj Profil. Če dostopa nimate, ga uredite na način, opisan v predhodnih točkah. Za spremembo podatkov na klubski kartici nam lahko pišete na naslov klub@pikapolonica.si, v poročilu navedite svoje obstoječe ter nove osebne podatke.

 

Sem član kluba Pikapolonica in ne prejemam letakov. Kje se lahko naročim?

Do prejemanja obvestil je upravičen vsak aktivni član kluba, ki stanuje na območju Republike Slovenije in je ob registraciji profila navedel svoj pravilne podatke o naslovu, mobilni številki ter označil soglasje za prejemanje obvestil. Če obvestil ne prejemate, v aplikaciji Moj profil preverite svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov, poštna številka, pošta, mobilna številka, e-naslov, itd.), označite soglasje za obveščanje.

 

Kam lahko sporočim, da ne želim več prejemati obvestil Pikapolonica?

Če ne želite več prejemati obvestil (na domači naslov, mobilno številko, e-naslov) se od prejemanja obvestil odjavite v spletni aplikaciji Moj profil.

 

Ali so sporočila SMS/MMS, ki jih prejmem na svoj mobilni telefon, plačljiva?

Ne, sporočila SMS (in druga multimedijska sporočila) o akcijski ponudbi, novostih ali informativne narave podjetja Pikapolonica so brezplačna.

 

Kam lahko sporočim, da ne želim več prejemati sporočil SMS/MMS?

Če ne želite več prejemati brezplačnih multimedijskih sporočil (SMS/MMS), se od teh aktivnosti odjavite na naslednje načine:

  • preko elektronskega pisnega zahtevka, ki ga pošljete na elektronski naslov: klub@pikapolonica.si; v sporočilu navedite člansko številko kluba in številko GSM, na katero prejemate multimedijska sporočila
  • preko spletne aplikacije Moj profil

 

Več informacij o delovanju kluba najdete v Splošnih pravilih poslovanja kluba Pikapolonica.

 

Zapri