Pogosta vprašanja

Hitri odgovori na pogosto zastavljena vprašanja.

Včlanitev v klub in prijava v spletno prodajalno

Kako se včlanim v klub Pikapolonica?
Včlanitev v klub Pikapolonica opravite z izpolnitvijo obrazca na povezavi.
Po uspešno oddani prijavi boste na vpisan elektronski naslov prejeli sporočilo s svojo klubsko številko in povezavo za potrditev članstva. Dokler članstva v klubu ne boste potrdili, nekaterih ugodnosti članstva v klubu ne boste mogli koristiti.

V vaši spletni prodajalni sem že nakupoval/a, zakaj se ne morem vpisati?
Ob prenovi spletne prodajalne smo zaradi varnosti izbrisali vsa gesla obstoječih uporabnikov. Zato vas prosimo, da ponastavite svoje geslo s klikom na to povezavo.

Zakaj na svoj elektronski naslov ne dobim povezave za ponastavitev gesla?
Sporočila za ponastavitev niste prejeli, saj žal v našem sistemu nimamo vpisanega vašega e-naslova ali imamo vpisan drug e-naslov, ki ga morda več ne uporabljate. Prosimo vas, da na povezavi izpolnite obrazec za ponovno prijavo. Po ponovni prijavi pa nam na klub@pikapolonica.com sporočite svojo staro in novo klubsko številko, da združimo oba profila in vam v spletni profil vpišemo staro številko.

Vpis v profil ni deloval, zato sem ponovno izpolnil/a obrazec za registracijo. Kako lahko združim staro in novo klubsko številko?
Na klub@pikapolonica.com nam pošljite staro in novo številko, da vam v profilu zamenjamo številko in boste lahko v spletnem profilu videli staro številko.

Zakaj se ne morem vpisati v spletno prodajalno, tudi za tem, ko sem ponastavil/a geslo?
Običajno strankam povzročajo težave naloženi piškotki. Zato vas prosimo, da pobrišete piškotke iz brskalnika, to lahko storite po navodilih na povezavi.

Popusti in kuponi v spletni prodajalni

Zakaj mi v košarici ne upošteva klubski cen?
Klub cene veljajo le za člane kluba Pikapolonica, zato se morate prijaviti v spletno prodajalno. Prijavo opravite na povezavi.

Zakaj mi v košarici ne upošteva kode za popust?
Kode za popust veljajo pod posebnimi pogoji (npr. nad določeno vrednostjo). Prepričajte se, da ste izpolnili vse zahtevane pogoje.
V kolikor velja koda le za člane kluba Pikapolonica, se morate prijaviti v spletno prodajalno. Prijavo opravite na povezavi.
Kode za popust nikoli ne veljajo za nakup začetnih in nadaljevalnih formul ali darilnih bonov.

Zakaj mi v košarici ne upošteva torkovega popusta za nosečnice oz. mamice dojenčkov?
V kolikor vam v košarici ne obračuna popusta za nosečke ali mamice nimate na profilu aktivnega statusa. Na klub@pikapolonica.com nam pošljite svojo klubsko številko in predviden datum poroda oz. ime in rojstni datum svojega dojenčka. Status vam bomo aktivirali in popust se bo avtomatsko vsak torek obračunal na izbrane izdelke.

Plačilo spletnega naročila

Je plačilo po predračunu možno?
Plačilo po predračunu žal ni možno. Plačilo za spletni nakup lahko opravite ob dostavi ali ob oddanem nakupu s sistemom PayPal ter z vsemi najpogostejšimi plačilnimi karticami: Maestro, MasterCard, Visa …

Kako opravim plačilo s PayPalom?
Na zadnjem koraku naročila "Izbira plačila in zaključek" izberite način plačila "Plačilo s PayPal-om," potrdite splošne pogoje in kliknite "Nadaljujte na PayPal."
Stran vas bo preusmerila v sistem PayPal, kjer se vpišete v svoj profil in potrdite plačilo.
Po potrditvi plačila boste preusmerjeni nazaj v našo spletno prodajalno.

S katerimi karticami lahko plačam svoje naročilo?
Plačilo svojega naročila lahko opravite z vsemi najpogostejšimi karticami, kot so MasterCard, Visa, Maestro ipd. Pozorni bodite le na to, da imate na banki urejeno varno spletno plačevanje 3D secure za kartico, ki jo želite uporabiti.

Imam težave pri plačilu s kartico. Zakaj ne morem izvesti plačila?
Najpogostejše težave, ki jih imajo stranke s plačilom s kartico so sledeče:
Neurejeno varno plačevanje s sistemom 3Dsecure (verifikacijski sms, ki je potreben za zaključek plačila).
Zavrnjena transakcija s strani banke (nezadostna sredstva, presežen dnevni limit).
Nedokončan proces plačila (stranke ne počakajo, da sistem vse zaključi in prehitro zaprejo okno).
Prosimo vas, da ponovno poskusite oddati naročilo in sledite postopku plačila opisanem pod zavihkom “Kako opravite plačilo s plačilnimi karticami” na tej povezavi
V kolikor bo transakcija ponovno neuspešna, vas prosimo, da se obrnete na svojo banko, ki vam bo posredovala natančen vzrok zavrnitve transakcije.

Dostava in prevzem

Kako hitro dostavite naročene izdelke?
Trudimo se, da vaše naročilo oddamo dostavni službi naslednji delovni dan. V izjemnih primerih, ko je število naročil povečano, lahko pride do zamika in pakiranje traja nekoliko dlje, a se trudimo, da naročilo oddamo v dostavo najkasneje v roku enega tedna.

Prejel/a sem le del naročenih izdelkov, kje je ostanek naročila?
V izjemnih primerih lahko naročilo pošljemo v dveh paketih. Tako vam bo dostavna služba pripeljala dva paketa. Dodatnih stroškov zaradi dostave v dveh delih z naročilom nimate. V kolikor je prišlo do težav z zalogo in dela izdelkov ne boste prejeli bomo vrednost nedobavljenih izdelkov vrnili na enak način, kot je bil uporabljen ob plačilu. Vrnjen znesek boste na svojem bančnem računu videli v roku 5–10 delovnih dni.

Ali lahko naročene izdelke prevzamem v izbrani prodajalni?
Osebni prevzem je možen v prodajalnah, ki imajo vse izdelke iz naročila trenutno na zalogi. Seznam prodajaln, v katerih lahko prevzamete naročilo se generira avtomatsko glede na izbor izdelkov, ki jih imate v košarici. Seznam je dostopen na 2. koraku zaključka naročila (2. Dostava), izberite možnost

Ali lahko naročilo dostavite na drugi naslov?
Seveda, v procesu nakupa lahko izberete možnost, da naslov za dostavo ni enak naslovu za račun. V košarici na koraku "Izbira plačila in zaključek" umaknete kljukico "Moj naslov za pošiljanje in račun sta ista" in iz seznama izberete naslov, na katerega želite, da vam izdelke pošljemo. V kolikor naslova še nimate vpisanega, izberite možnost "Novi naslov" in vpišite želen naslov.

Vračilo izdelkov in plačil

Ali lahko naročene izdelke vrnem?
Seveda, vse izdelke naročene v spletni prodajalni lahko v roku 14 dni od prejema vrnete brez navajanja razloga za vračilo. Izdelke skupaj s kopijo računa in obrazcem za odstop od pogodbe pošljete na naslov Jurčkova cesta 228, 1000 Ljubljana.
Izdelki morajo biti neuporabljeni in v embalaži, kot ste jih prejeli. Vračilo vrednosti vrnjenih izdelkov bomo izvedli na bančni račun naveden na obrazcu takoj, ko bo mogoče oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnjenih izdelkov.

Spletno naročilo je bilo preklicano, plačal/a sem s kartico, kdaj dobim vrnjen denar?
Če ste naročilo že plačali, vam bomo plačani znesek vrnili na enak način, kot je bil uporabljen ob plačilu. Vrnjen znesek boste na svojem bančnem računu videli v roku 5–10 delovnih dni.

Ali lahko izdelke vrnem v najbližji prodajalni Pikapolonica?
Izdelke kupljene v spletni prodajalni pikapolonica.si lahko v roku 14 dni od prejema vrnete v najbližji prodajalni Pikapolonica. Prosimo vas, da izdelke prinesete v embalaži, kot ste jih prejeli, nerabljene in predložite originalni račun.

 

Zapri