Postopek nakupa v spletni prodajalni Pikapolonica

Pobrskajte med informacijami o postopku naročila.

1. Dodajanje izdelkov v košarico

Uporabnik izbere želeni izdelek tako, da klikne na ikono 'dodaj v košarico'.

Za pregled košarice uporabnik klikne na ikono 'Košarica' in izbere 'ogled košarice'. Če želi direktno naročiti pa izbere 'na blagajno' in preskoči drugi korak – 'Moja košarica'.

2. Ogled košarice

V pregledu košarice lahko uporabnik pregleda izdelke, ki jih je dodal v košarico in lahko doda promocijsko kodo, spremeni količino dodanih izdelkov ali jih popolnoma odstrani.

Za upoštevanje promocijske kode mora uporabnik v okvirčku 'Imate kodo za popust?' v vnosno polje 'Vpišite kodo tukaj' vpisati promocijsko kodo in klikniti 'aktiviraj kodo'.

Na tem koraku se uporabniku preračuna predviden rok odpreme izdelkov iz naročila.

Za nadaljevanje z nakupom mora uporabnik klikniti na 'Naslednji korak'

3. Dostava

Pred zaključkom nakupa se mora uporabnik prijaviti oz. je naprošen, da posreduje podatke, potrebne za izvedbo naročila, in sicer:

  • e-poštni naslov,

  • ime in priimek,

  • naslov prebivališča (ulica, številka ulice, poštna številka, kraj, država),

  • mobilno številko,

  • ostale podatke v zvezi z nakupom (v nadaljevanju vsi navedeni podatki enotno poimenovani tudi 'podatki o kupcu').

Za prijavo z uporabniškim imenom in geslom mora uporabnik klikniti na 'Prijavite se' in na povezavi izpolniti zahtevane podatke ter klikniti 'prijavite se'.

Uporabnik mora pred nadaljevanjem izbrati še način dostave. Izbira lahko med Osebnim prevzemom v izbrani prodajalni in dostavo na domač naslov.

Osebni prevzem v izbrani prodajalni je možen le v prodajalnah, ki imajo vse izdelke iz naročila na zalogi. Uporabnik lahko prodajalno izbere iz seznama s klikom v polje 'Izberite prodajalno iz seznama ali jo izbere na zemljevidu s klikom na polje 'Izberite prodajalno preko zemljevida' in na zemljevidu označi izbrano prodajalno in klikne 'Izberite to prodajalno'.

Ko uporabnik izpolni vsa zahtevana polja lahko s klikom na 'Na izbiro plačila' nadaljuje na naslednji korak.

Več o načinih dostave in cenah dostave lahko preberete tukaj.

4. Izbira plačila in zaključek

Uporabnik lahko izbira med tremi načini plačila: plačilno oz. kreditno kartico, Paypal nakazilom ali plačilom ob dostavi.

Ko uporabnik izbere način plačila, lahko vnese tudi naslov za dostavo (če se ta razlikuje od naslova za račun).

Pred oddajo naročila se prikaže povzetek naročila, pripravljenega za oddajo tako, da ima uporabnik možnost preveriti pravilnost vnesenih podatkov oz. prepoznati morebitne napake ter popraviti oz. spremeniti podatke, povezane z naročilom (količina in vrsta izdelkov, podatke o kupcu, način in kraj dostave ter način plačila).

Uporabnik mora za nadaljevanje sprejeti splošne pogoje in se zavezati k plačilu.

Nato lahko s klikom na 'Oddaj naročilo' oz. 'Nadaljuj na PayPal' potrdi nakup ga zaključi oziroma nadaljuje na plačilo (v primeru takojšnjega plačila s plačilnimi karticami in PayPal).

S klikom na ikono »oddaj naročilo naročilo« uporabnik izjavlja, da v celoti razume in soglaša s splošnimi pogoji, da ima ustrezno poslovno sposobnost za sklenitev kupoprodajne pogodbe (oz. da mu le-ta ni bila omejena ali odvzeta). S klikom na »potrdi naročilo« se naročilo posreduje v informacijski sistem ponudnika.

Če uporabnik izbere plačilo s plačilno/kreditno kartico ali nakazilo preko sistema Paypal je preusmerjen na spletno stran ponudnika, kjer s sledenjem navodilom izvede nakup in se vrne na stran www.pikapolonica.si.

5. Uspešno oddano naročilo

Ko informacijski sistem ponudnika prejme naročilo, se uporabniku prikaže sporočilo 'Juhu, vaše naročilo je uspešno oddano!'

V kolikor uporabnik ne prejme tega sporočila, naročilo ni bilo oddano in ga mora uporabnik oddati ponovno.

V primeru ponavljajočih težav naj se uporabnik obrne na etrgovina@pikapolonica.com ali nas pokličite na 08 2008 649.

6. Prejeto naročilo in naročilo v obdelavi

Po potrditvi naročila kupec prejme na posredovani elektronski naslov obvestilo »potrdilo o oddanem naročilu«, t.j. da je naročilo uspešno oddano – sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Pravni status prejetega naročila je “prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi oz. dobavi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika.

Prejeto naročilo ponudnik pregleda ter preveri možnost dobave naročenih izdelkov ter kupca obvesti o nadaljnjem statusu naročila in predvidenem roku dobave (obdelava naročila). Prejeta naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem izdelka.

Ponudnik lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu napiše sporočilo na kontaktni e-naslov z namenom zagotavljanja točnosti dobave (npr. da se dogovori za ustrezno rešitev, če izdelka ni mogoče dobaviti) oz. z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu.

V primerih naročil, ki odstopajo od povprečnih naročil ali trgovsko običajnih količin pri ponudniku, si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca in zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati ustrezno zavarovanje plačila.

Ponudnik lahko prejeto naročilo potrdi ali z razlogom zavrne (npr. izdelka ni na zalogi, ni izpolnjena zahteva po ustreznem plačilu, zaradi vnosa in objave očitno napačne cene, ki je posledica avtomatiziranega prenosa podatkov, ipd.). Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane obveznosti do ponudnika iz preteklih naročil, če je v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne prodajalne ali če zlorablja pravico do odstopa od pogodbe. V primeru zavrnitve naročila kupec prejeme obvestilo »naročilo zavrnjeno« ali v primeru, ko del izdelkov z naročila ni možno dobaviti, 'naročilo delno zavrnjeno.'

V kolikor ponudnik naročilo potrdi, uporabnik na elektronski naslov prejme potrdilo o sprejetem naročilu ali potrdilo o oddaji naročila v dostavo ali naročilo pripravljeno za prevzem.

Pogodba o nakupu naročenega izdelka med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji prodaje fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Nakup opravljen preko spletne prodajalne, se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije, brez upoštevanja kolizijskih pravil.

Morebitne spremembe oddanega naročila za izdelek (npr. številke oz. velikosti, barve, količine, ipd.) lahko kupec poda tako, da pred potrdilom o sprejetem naročilu pošlje zahtevo za spremembo na elektronski naslov etrgovina@pikapolonica.com ali s klicem na 08 2008 649.

Pogodba o nakupu izdelkov oz. oddano naročilo s potrditvijo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupec (neprijavljen uporabnik) lahko kopijo naročila pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi z opravljenim naročilom, ki jo naslovi na elektronski naslov etrgovina@pikapolonica.com; ponudnik pošlje kopijo pogodbe na elektronski naslov, ki je bil veljaven v času nakupa oz. po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa. Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oz. računovodskimi standardi.

7. Naročilo oddano v dostavo in naročilo pripravljeno za prevzem

Po prejemu potrdila o sprejetem naročilu uporabnik prejme obvestilo o naročilu oddanem v dostavo ali naročilu pripravljenim za prevzem (odvisno od izbranega načina dostave).

Ko je naročilo oddano v dostavo, je predano dostavni službi, kupec lahko sledi paketu na povezavi, ki mu je poslana v elektronskem sporočilu.

Ko je naročilo pripravljeno za prevzem, naročilo čaka v izbrani prodajalni 3 delovne dni od poslanega sporočila. V kolikor kupec ne prevzame pripravljenega naročila v 3 dneh, se smatra, da je naročilo stornirano.

Kupec prejme za svoj nakup v spletni prodajalni račun v tiskani obliki, ki je priložen paketu oz. ga izda prodajalna Pikapolonica v primeru prevzema v poslovalnici.

Naročanje na www.pikapolonica.si poteka v slovenskem jeziku. Izdelke se izbira in naroča iz seznama izdelkov v spletni prodajalni. Vsi izdelki so na voljo do odprodaje zalog.

Imate vprašanje?

Pišite nam na etrgovina@pikapolonica.com ali nas pokličite na 08 2008 649.

Zapri